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Successful ISO 20000 certification

GATINES Ph.D Thierry
Date de parution 14/04/2025
EAN: 9782488367097
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
For further information, visit www.audiciaux.fr, www.scobex-rgpd-dpo.fr and www.dpo-externe-rgpd-france.fr.This practical guide supports organisations in the implementation of ISO 20000, the IT service management (ISM) standard. It details the princi... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurTHEBOOKEDITION
Nombre de pages151
Langue du livreFrançais
AuteurGATINES Ph.D Thierry
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution14/04/2025
Poids207 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)1,00 x 14,80 x 21,00 cm
For further information, visit www.audiciaux.fr, www.scobex-rgpd-dpo.fr and www.dpo-externe-rgpd-france.fr.This practical guide supports organisations in the implementation of ISO 20000, the IT service management (ISM) standard. It details the principles, preparation, deployment and certification audit, integrating ITIL and COBIT best practices. Structured in clear stages, it offers tools, models and advice to ensure compliance, performance and continuous improvement.