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On perfect competition : definitions, usages and foundations

Date de parution 27/12/2012
EAN: 9782336002569
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
Au sommaire de ce numéro : On perfect competition : definitions, usages and foundations / Appropriation in a competitive theory of value / Price takers vs. great numbers : a critique of the Edgeworth-Walras convergence à la Debreu-Scarf / Negishi on ... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurL'HARMATTAN
Nombre de pages240
Langue du livreFrançais
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution27/12/2012
Poids380 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)1,30 x 16,00 x 24,00 cm
De la concurrence parfaite : définitions, usages et fondements
Au sommaire de ce numéro : On perfect competition : definitions, usages and foundations / Appropriation in a competitive theory of value / Price takers vs. great numbers : a critique of the Edgeworth-Walras convergence à la Debreu-Scarf / Negishi on Edgeworth on Jevon's law of indifference, Walra's equilibrium, and the role of large numbers : a critical assessment / Edgeworth on competition : a note on Franco Donzelli / Edgeworth on competition : a reply to Antoine Rebeyrol / On price-making contracts and economic theory : rethinking Bertrand and Edgeworth / Price taking as an asymptotic limit of strategic behavior / Competition : the ways to perfection / The perfection competition paradigm : evolving from its ambiguities. (Numéro en anglais).